Loading...

Допуски IR ME

Рейтинг для польотів за приладами та рейтинг для польотів на літаках з двигунами більше одного є необхідними для професійних польотів

IR – Курс виконання польотів за приладами

IR – Курс виконання польотів за приладами

Курс виконання польотів за приладами дозволить Вам отримати кваліфікаційну позначку «IR».

Даний курс є обов'язковим для професійних пілотів. Приватним пілотам відмітка «IR» необхідна, якщо вони здійснюють вильоти відповідно до Правил Польотів за Приладами (ППП) (англ. Instrument flight rules, IFR). Це авіаційні правила та інструкції для польотів в таких умовах, коли місцезнаходження, положення в просторі та характеристики польоту повітряного судна (ПС) визначаються на підставі показань пілотажно-навігаційних приладів.

Тривалість курсу становить не менше 200 годин самостійної підготовки та занять з кваліфікованим інструктором.

Вимоги для вступників:

  • Мінімальний вік 18 років
  • Наявність чинного медичного сертифікату льотного екіпажу 1-го класу
  • Ліцензія пілота PPL (А) або СPL (A)
  • Знання англійської мови не нижче 4-го рівня ICAO

Теория

Теоретическая часть курса включает изучение следующих дисциплин:

  • Air law
  • Instrumentation
  • Flight planning & monitoring
  • Human performance & limitations
  • Meteorology
  • Radio navigation
  • Communications

Практика

Льотна підготовка в рамках курсу виконання польотів за приладами включає вивчення наступних модулів:

  • Основи польоту без зовнішніх орієнтирів (горизонтальний політ, набір висоти, зниження, розворот в горизонтальному польоті, а також при наборі висоти та при її зниженні)
  • Схема польотів за приладами
  • Радіонавігація
  • Виведення ПС з нестандартних просторових положень; відновлення заданого положення
  • Політ при обмеженій приладовій панелі
  • Звалювання: своєчасне виявлення, виведення ПС з режиму звалювання.

Наказані льотні модулі для польотів за ППП:

  • Передполітні процедури
  • Польоти в нормальних, нестандартних та аварійних умовах: процедури і маневри
  • Зліт: перехід з візуального польоту на політ за приладами
  • Стандартна процедура прильоту та вильоту
  • Порядок польоту за маршрутом
  • Виконання польоту в зоні очікування
  • Виконання посадки: захід на посадку до встановленого мінімуму; перерваний захід на посадку (захід на друге коло); захід на посадку по колу
  • Маневрування в польоті та особливі льотні характеристики

Іспит

В ході практичного іспиту необхідно застосувати отримані знання та показати наступні навички та вміння:

  • Управління ПС в межах відповідних експлуатаційних обмежень
  • Грамотна оцінка ситуації, що склалася, льотна майстерність, в т.ч. технічне виконання різних маневрів
  • Збереження управління над літаком у будь-якій ситуації


ME – Курс виконання польотів на багатомоторному літаку

diamond DA-42 multi engine rating

Курс виконання польотів на багатомоторному літаку — це розширення професійних можливостей як для комерційних, так і для приватних пілотів.

Отримання кваліфікаційної позначки «ME» після проходження курсу дозволяє управляти багатомоторним літаком. Рейтинг «МЕ» є найвищою сходинкою в кар'єрі професіоналів, оскільки він збільшує коло потенційних роботодавців та вакансій. В свою чергу, право управління більш потужними, вантажопідйомними та місткими літаками забезпечує приватним пілотам більшу безпеку та надає можливість подорожувати з родиною та друзями. Курс складається з теоретичної (наземна підготовка) і практичної (льотна підготовка) частин.

Курс складається з теоретичної (наземна підготовка) і практичної (льотна підготовка) частин.

Кваліфікація на виконання польотів на багатомоторних літаках (з поршневими двигунами) є дійсною протягом 12 місяців з моменту отримання. Термін дії кваліфікації «МЕ» можна подовжити після проходження практичного іспиту.

Вимоги

  • Чинний медичний сертифікат JAA не нижче класу II
  • Свідоцтво пілота PPL (A) або CPL (A)

Теоретична (наземна) підготовка

Теоретична підготовка включає 7 годин з льотним інструктором відповідної кваліфікації та завершується складанням іспиту.

Льотна підготовка

Тривалість льотної підготовки для багатомоторних однопілотних літаків становить 7 годин 30 хвилин, включаючи льотну перевірку з льотним екзаменатором Державної Авіаційної Служби України (ДАС).

Практична частина курсу (льотна підготовка) складається з наступних блоків.

Виліт

  • Передполітна частина (документація, зведення погоди, розрахунок центрування)
  • Передполітний огляд літака
  • Запуск двигунів (стандартний запуск та усунення несправностей)
  • Вирулювання
  • Передполітна перевірка (в т.ч. запуск і випробування двигунів)
  • Зліт стандартний; зліт з боковим вітром
  • Набір висоти, розворот на заданий курс, вирівнювання
  • Радіозв'язок, льотна майстерність

Маневри в польоті

  • Режим звалювання та виведення ПС з режиму звалювання
  • Наближення до режиму звалювання при заході на посадку
  • Автопілот, командно-пілотажний індикатор
  • Радіозв'язок, льотна майстерність

Приліт і посадка

  • Схема прильоту на аеродром
  • Посадка стандартна, посадка з прибраними закрилками, перервана посадка (захід на друге коло з мінімальної висоти)
  • Радіозв'язок, льотна майстерність

Нестандартні та аварійні ситуації: порядок дій

  • Імітація відмови двигуна на зльоті (на безпечній висоті)
  • Асиметрична тяга двигунів: захід на посадку, перервана посадка і захід на друге коло
  • Радіозв'язок, льотна майстерність

Практичний іспит

Завершує практичну частину курсу політ з уповноваженим екзаменатором ДАС України. Кандидат може бути допущений до польоту тільки після успішного проходження всієї програми навчання.

В ході іспиту перевіряються наступні навички:

  • управління ПС в рамках експлуатаційних обмежень
  • правильне виконання маневрів
  • здатність правильно оцінювати ситуацію та реагувати на неї, застосовуючи знання та льотну майстерність
  • здатність зберігати управління над літаком за будь-яких обставин.


Записатися в найближчу групу!

Білоцерківський клуб "Пілот"

м.Київ, Голосіївський проспект 132

Phone: +380 67 2338866

Email: info@pilot-aeroclub.ua

Програми навчання
інформація